dissabte, 12 de març del 2011

Diari d'aula 10.02.2011

Avui el primer dia de l'assignatura en Robert i en Miquel ens han presentat una mica com s'estructuraran les classes i què farem en cada sessió.

La impressió que l'assignatura hem provoca és de respecte, intriga i superació.

Respecte, pel fet que em costa deshinibir-me davant la gent. Crec que hi ha prou confiança amb la gent de classe i de fet, en el dia a dia, actuo inconscientment més o menys sense avergonyir-me. Però, el fet d'haver de representar conscientment alguna cosa que et demanen, desafortunadament m'avegonyeix una mica!!!

Per això, penso que l'assignatura em farà crèixer, m'ajudarà a enfrentar-me a aquesta por de deshinibir-me!

A més, el tot el que envolta les arts plàstiques m'encanta i tinc molta curiositat per aprendre a fer màscares, titelles, decorats...

Per tant, crec, i espero adquirir molts aprenentatges profitosos en aquesta assignatura!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada