dilluns, 7 de març del 2011

Diari d'aula (07.02.2011):

Avui hem començat el segon semestre amb aquesta nova assignatura, DESENVOLUPAMENT PSICOMOTOR. Tinc molta curiositat per descobrir exactament el que és, esbrinar el perquè els infants gaudeixen profundament al realitzar-la, quins beneficis els proporciona...

El primer que hem fet a estat reorganitzar l’estructura de l’aula arraconant taules i cadires per tal de formar una rotllana i mantenir així un millor contacte visual.

Hem realitzat una primera activitat que consistia en dir una a una el nostre nom acompanyat d'un gest. Cada companya havia de repetir els noms i gests que totes havíem fet i després realitzar el seu gest i dir el seu nom! D'aquesta manera, alhora que treballavem una mica la memòria d'una forma divertida la professora ens anava coneixent!

Després, hem agafat les cadires que haviem arraconat i les hem col·locat en cercle mentre na Pilar anava penjant diferents definicions del terme PSICOMOTRICITAT a les parets de l’aula. Aquesta nova activitat que la Pilar ens proposava consistia en llegir les diferents definicions i decantar-nos cap a la que consideravem més correcte. Un cop llegides totes les definicions i escollida la més correcte, hem hagut de defensar i explicar als altres companys perquè consideravem que era la definició més correcte.

Seguidament, em hagut d'escriure individualment en un paper que enteniem per PSICOMOTRICITAT i donar-ho a na Pilar per tal que pugui saber quins són els coneixements dels quals partim.
Després hem parlat una mica del temari del semestre, un temari interessant però que demana estar al cent per cent!

Per acabar, hem realitzat una altre activitat pràctica amb la finalitat de treballar la relaxació i al massatge. Ens hem col·locat per parelles i seguint les explicacions de na Pilar ens hem fet un massatge a la cara. Aquesta activitat ens ha servit per parlar una mica sobre el massatge infantil i de les experiències i sensacions d'aquest.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada